- Úvod
- Obchodní podmínky
- vzor Reklamační protokol
(Tento formulář vyplňte a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím. Adresa pro odeslání je: Zdeňka Michnová, Komenského 1275, 75701 Valašské Meziříčí.)
Adresát (prodávající):
Internetový obchod: sladke-peceni.cz
Společnost: Zdeňka Michnová
Se sídlem: Karafiátova 1306, 75701, Valašské Meziříčí
IČ/DIČ: 12117803 / CZ7254125868
E-mailová adresa: sladke-peceni@seznam.cz
Telefonní číslo: +420 724 380 975
(Následující požadované údaje doplní zákazník)
Spotřebitel:
Moje jméno a příjmení: ………………………...……………………….
Moje adresa: ……………………………………………………………...
Můj telefon a e-mail: ……………………………………………………..
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Dobrý den,
dne ………….jsem ve Vašem obchodě vytvořil/a objednávku číslo ……………………….…..
Mnou zakoupený produkt (kód výrobku + název):………………………………………………...
však vykazuje tyto vady (* zde je třeba vadu podrobně popsat ):
…………………………………………………………………………………………………………..
Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem:
* oprava
* výměna
* vrácení peněžní částky na účet číslo ………………………………
Ve …………………, Dne …………… ….….………………………………………… Jméno a příjmení spotřebitele + podpis
Seznam příloh:
Faktura za objednané zboží č. ……………………………………….
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem. Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.