Logo
9,00 - 16,00 hod.
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
17.04.2021
Nový recept na našem blogu: Mecháček s tvarohovým krémem
V tomto jarním období, kdy se všechno začíná zelenat, je ta správná chvíle na to si upéct nadýchaný mechový řez s tvarohovým krémem a vůní van... číst celé
16.02.2021
Nový recept na našem blogu: Koblížky
Koblížky jsou velmi oblíbené. Obzvláště ty domací, čerstvé! Když je navíc vylepšíte vanilkovým krémem a Ruby čokoládou, proměníte je v úžasn... číst celé
21.10.2020
Aktualizace k 21.10.2020
Prodejna ve Valašském Meziříčí zůstává otevřena, e-shop funguje bez omezení. Opatrujte se! číst celé
Zobrazit všechny novinky

 

 

 

 

 

 

  1. Úvod
  2. Obchodní podmínky
  3. vzor Reklamační protokol
Formulář pro uplatnění reklamace

(Tento formulář vyplňte a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím. Adresa pro odeslání je: Zdeňka Michnová, Komenského 1275, 75701 Valašské Meziříčí.)

Adresát (prodávající):

 

Internetový obchod: sladke-peceni.cz

Společnost: Zdeňka Michnová

Se sídlem: Karafiátova 1306, 75701, Valašské Meziříčí

IČ/DIČ: 12117803 / CZ7254125868

E-mailová adresa: sladke-peceni@seznam.cz

Telefonní číslo: +420 724 380 975

 

(Následující požadované údaje doplní zákazník)

 

Spotřebitel:

Moje jméno a příjmení: ………………………...……………………….

Moje adresa: ……………………………………………………………...

Můj telefon a e-mail: ……………………………………………………..



Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

Dobrý den,

dne ………….jsem ve Vašem obchodě vytvořil/a objednávku číslo ……………………….…..

Mnou zakoupený produkt (kód výrobku + název):………………………………………………...

však vykazuje tyto vady (* zde je třeba vadu podrobně popsat ):

…………………………………………………………………………………………………………..

Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem:

* oprava

* výměna

* vrácení peněžní částky na účet číslo ………………………………



Ve …………………, Dne …………… ….….………………………………………… Jméno a příjmení spotřebitele + podpis



Seznam příloh:

  1. Faktura za objednané zboží č. ……………………………………….

 

Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem. Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

Kde nás najdete

Komenského 1275

Valašské Meziříčí

757 01

Kontakt
sladke-peceni.cz
Zdeňka Michnová
9,00 - 16,00 hod.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.